MY SCHOOL AND CLASS PROFILE

by - 21:23


Przez całe trzy gimnazjalne lata, byłam prawie stuprocentowo pewna, że jestem humanistką. Lubiłam czytać, pisać, często interpretować różna teksty. Języki obce również lubiłam, jednak nie uczyłam się ich z chęcią w domu. Natomiast przedmioty ścisłe były dla mnie najgorszym co może być. Po części nadal tak zostało. Fizyki wciąż nienawidzę, a co do reszty - da się przeżyć. Wraz ze skończeniem gimnazjum i zaczęciem szkoły średniej - w moim przypadku technikum, wszystko pozamieniało się miejscami. Chyba jednak okazałam się językowcem. Obecnie uczę się angielskiego i robię to z wielką chęcią w szkole jak i w domu, niemieckiego, języka, za którym nigdy nie przepadałam oraz hiszpańskiego, którego uczę się sama w domu i jak na razie uważam, że idzie mi całkiem dobrze. Dodatkowo porozumiem się jeszcze w języku rosyjskim i w planach mam zacząć uczyć się norweskiego. 

Rozpisałam się na temat języków, a nie to miało być głównym tematem dzisiejszego wpisu. Na początku roku szkolnego obiecałam, że dam Wam znać czy jestem zadowolona ze szkoły oraz profilu jaki wybrałam. Mamy za sobą już pół roku nauki i mogę stwierdzić, że tak, jestem zadowolona. Mówię teraz, że myślałam, że jestem humanistką, okazałam się językowcem, a wylądowałam w klasie, w której ważna jest matematyka czyli - jakby nie patrzeć - przedmiot ścisły. Wybrałam technikum i klasę technik ekonomista. Nie mogę powiedzieć, że zawsze jest łatwo, bo nie jest. Jak w każdej szkole. Wiadomo, że w technikum dodatkowo pojawiają się również przedmioty zawodowe, ale nie są one aż tak trudne jak myślałam na początku. Po wdrążeniu się w to wszystko, dużo rzeczy jeżeli chodzi o naukę, przychodzi łatwiej. Nawet polubiłam rozwiązywanie tych wszystkich faktur i zadań jakie mieliśmy do tej pory. Zobaczymy jak będzie za rok, kiedy zaczną się praktyki oraz przygotowania do pierwszego egzaminu zawodowego. 

Post, w którym pojawiło się trochę więcej tekstu, jednak mam nadzieję, że znajdą się osoby, które z chęcią to przeczytają. Jeżeli jesteś już w tym momencie, to dziękuję za poświęcony czas! Jeśli macie jakieś pytania dotyczące profilu mojej klasy, technikum lub czegokolwiek innego - z chęcią odpowiem! 





4 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia!


    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jesteś, w tym co napisałaś u mnie wszystko się zgadza poza językami obcymi które od zawsze były dla mnie zmorą poza angielskim :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post wyglądasz cudownie !! :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze tak jest, kiedy czujesz, że jesteś lepsza w jednym, ale i ta idziesz na drugie :D Ze mną w tym roku pewnie bedzie tak samo, jeśli chodzi o wybór szkoły ponadgimnazjalnej ;D
    W wolnej chwili zapraszam również do mnie :) https://juliaszymendera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Miło by mi było, gdybyś przeczytał chociaż zdanie z notki zanim skomentujesz
* Nie bawię się w obs/obs, kom/kom, ale wchodzę na każdego bloga dodanego do komentarza

Dziękuję za każdą obserwacje i komentarz!