FROM 2016 TO 2017

by - 23:05


Długo zastanawiałam się, czy opublikować ten post. Będzie moją (kolejną) próbą powrotu tutaj czy może znowu następna notka pojawi się po dwóch miesiącach. Trudno mi powiedzieć, jednak doszłam do wniosku, że jest to fajna forma całkowitego pożegnania się z 2016 rokiem i rozpoczęciem 2017. Jak będzie dalej? Czy uda mi się być tutaj dużo częściej? Zobaczymy, na razie jesteśmy tu i teraz. Przedstawiam Wam poniżej małe podsumowanie minionego roku. Trochę moich przeżyć, odkryć. Wszystkiego po trochu.

PREMIERY PŁYTOWE
Jako osoba, która muzyki słucha przy każdej możliwej czynności, mam wiele ulubionych piosenek, wykonawców, zespołów, płyt. Właśnie dlatego stwierdziłam, że tym razem podam Wam 4 albumy, które według mnie są warte uwagi.
1. Dialog 1 - Rebel Babel Ensemble 
2. Wild World - Bastille
3. This Is Acting - Sia
4. Death of a Bachelor - Panic! at the Disco

PREMIERY FILMOWE
Wiem, że w kwestii kinowej mam jeszcze wiele do nadrobienia, jednak udało mi się zobaczyć kilka filmów. Nie wszystkie mi się podobały w takim stopniu, że mogłabym je polecić, ale mam 5 propozycji.

1. Deepwater Horizon 
2. Iluzja 2
3. Pitbull. Nowe porządki.
4. Pitbull. Niebezpieczne kobiety.
5. Suicide squad


SERIALE
SKAM - norweski serial, poruszający problemy nastolatków. Jak do tej pory ma trzy sezony, kolejny pojawi się za kilka miesięcy. Każdy skupia się na innej osobie, co nie czyni go monotonnym. Poznajemy nową historię, dowiadujemy się wielu rzeczy. Jeżeli ktoś miał okazję oglądać SKINS to ta produkcja również powinna przypaść do gustu. Jedynym problemem może być bariera językowa. Serial nagrywany jest po norwesku, ale wszystkie odcinki można znaleźć z angielskimi napisami. Z tego co mi wiadomo polskie napisy jak na razie ma tylko pierwszy sezon.


CO U MNIE?
Od stycznia 2016 roku zdążyło się zmienić...wiele? Nie jestem w stanie tego określić. Nowa szkoła, z której wyboru jestem zadowolona, nowi znajomi, wygląd, który jednak cały czas się zmienia, charakter, zainteresowania. Cały rok starałam się spędzać aktywnie i produktywnie, co się opłaciło. Na początku WOŚP, czyli coś co uwielbiam. Zbierałam kolejny rok z rzędu i byłam z siebie zadowolona jak nigdy. Później nauka, egzaminy gimnazjalne, w między czasie czas na wolontariat no i zakończenie roku. Świetne wakacje, których połowę spędziłam u rodziny odwiedzając przy okazji góry. Kilka wycieczek. Poznawanie nowych miejsc, rzeczy. Początek roku i nowa szkoła. Przyzwyczajanie się do wszystkiego i nie wiadomo kiedy święta i koniec roku! W między czasie sporo czasu poświęcałam na ćwiczenia, zawsze warto dbać o siebie, to nie zaszkodzi, a może nawet pomóc. Chciałabym opisać tutaj dużo więcej, bardziej szczegółowo, ale każdy może się domyślać jak to by wtedy wyglądało. Mimo wszystko uważam, że rok 2016 był udany!

ZDJĘCIA




4 komentarze

  1. Bardzo fajny, podsumowujący post! Mam nadzieję, że 2017 będzie jeszcze lepszy niż ten rok :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaah Sia! Kocham ten album :)
    Również zmieniłam szkołę, znajomych, działałam w wolontariacie i również muszę powiedzieć - to był na prawdę dobry rok!
    Życzę ci, żeby 2017 był jeszcze wspanialszy oraz regularności w pisaniu - to drugie przyda się także i mnie!

    Pozdrawiam i zapraszam! :)
    b-saandra.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne podsumowanie i świetne zdjęcia! Mam nadzieję, że wracasz na stałe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :) Zyczę powodzenia w powrocie na bloga i oby był na stałe :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń

* Miło by mi było, gdybyś przeczytał chociaż zdanie z notki zanim skomentujesz
* Nie bawię się w obs/obs, kom/kom, ale wchodzę na każdego bloga dodanego do komentarza

Dziękuję za każdą obserwacje i komentarz!