FASHION - INSPIRATION

by - 18:10


Moda jest czymś co mnie interesuje. Nie potrafię wymienić na poczekaniu kilku projektantów czy powiedzieć co dokładnie będzie królować w kolejnym sezonie. Lubię łączyć ubrania, oglądać pokazy mody, szukać inspiracji. Przygotowałam dla Was mały mix pomysłów. Podzieliłam je na cztery kategorie. Każda to coś co uwielbiam.


1. MORO, KHAKI 
Coś co uwielbiałam dużo przed tym, zanim pół świata zaczęło posiadać parki lub bomber jacket w kolorze khaki. Oczywiście nie mówię, że to coś złego, bo mi samej nadal podobają się te kurtki. Pomimo natłoku tego koloru w sklepach jakiś czas temu jak i teraz, pozostaje mu wierna i kiedy mam tylko okazję, kupuję coś takiego. 

 2. KURTKI
Jeśli chodzi o zimowe i nie cierpię ich. Gdyby tylko można było, chodziłabym bez nich, ale to zima, wyjdzie się bez kurtki i choroba prawie gwarantowana. W okresie wiosennym i jesiennym, najbardziej stawiam na ramoneski lub kurtki dżinsowe. 

3. BORDO
Kolor bordowy to coś co kocham bardziej od khaki. Gdybym mogła miałabym w nim wszystko. Zaczynając od kosmetyków, przez ubrania, aż po buty. Co najlepsze, mam bardzo mało rzeczy w bordo, nad czym ciągle ubolewam. 

4. KOSZULKI ZESPOŁÓW
Czuję się w nich naprawdę dobrze. Pamiętam ten ból, kiedy jeszcze kilka lat temu miałam ich kilka ale z czasem wyrastałam i już nie mogłam zakładać tych ubrań. Gdyby tak rosły razem ze mną byłoby idealnie. Nosząc koszulkę jakiegoś zespołu mam jedną zasadę. Muszę znać co najmniej 3 piosenki i to nie te najpopularniejsze. Jeżeli tak nie jest, nie za bardzo uśmiech mi się kupowanie jej. 

A Wy interesujecie się modą? Jakie ubrania lubicie najbardziej i w jakim kolorze czujecie się najlepiej?

19 komentarze

  1. Ja też bardzo lubię kolor khaki i militarny styl :) Posiadam już wiele rzeczy w tym kolorze, no ale co się dziwić jest po prostu piękny i pasuje do wszystkiego :)
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kolorki są cudowne, niestety nie każdemu w nich do twarzy, tak samo jak np. z kurtkami. Jednym pasują, drugim nie - widzę to po sobie.
    Bordo to ostatnio mój 2 ulubiony kolor, zaraz po zieleni, sama na studniówkę szyję bordową suknię! Tak samo rubinowy, ach!

    Zapraszam do siebie
    https://lucjusz-miona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty z inspiracjami :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne inspiracje! Uwielbiam kolor khaki jak i bordo, a kurtki jeansowe to moja słabość mimo, że źle w nich wyglądam haha :) nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kolory! Wspaniałe inspiracje, bordo najbardziej przypadło mi do gustu!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam bordowy kolor i cieszę się, że teraz jest modny :D

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje! Śliczne kolorki. Uwielbiam bordowy. Obserwujemy? Daj znać u mnie. Pozdrawiam
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor bordowy jest genialny!
    Cudowne inspiracje :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje
    Mi najbardziej przypadły do gusty kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie dopasowanie kolorystyczne i emocjonalnie inspiracje :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie inspiracje. :) Te kolory są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam styl militarny! :) świetne inspiracje, uwielbiam przeglądać takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku jak ostatnio podoba mi sie kolor khaki i kolor bordowy! http://moose-cosmetics.blogspot.com/2017/01/moja-aktualna-pielegnacja-wosow.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega fajny post, przynajmniej nie ma tu tego co jest wszędzie :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  15. też lubię koszulki z zespołami, chociaz dość wybredna przy nich jestem. ;) i teraz coraz mniej w nich chodzę, jedynie przy takich bardzo luźnych okazjach, bo nie zawsze mi pasują, niestety. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie interesuję się jakoś strasznie modą ale zdecydowanie bordo i ramoneski to trendy dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bordo i moro uwielbiam! Mam spodnie moro i buty bordo, razem tak pięknie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem zakochana w bordowych ubraniach mimo że zazwyczaj chodzę w czarnych :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie zieleń... tak bardzo kocham ten kolor i odcień, który zaprezentowałas w swoich inspiracjach, że ach!

    OdpowiedzUsuń

* Miło by mi było, gdybyś przeczytał chociaż zdanie z notki zanim skomentujesz
* Nie bawię się w obs/obs, kom/kom, ale wchodzę na każdego bloga dodanego do komentarza

Dziękuję za każdą obserwacje i komentarz!