#10 HELLO AUTUMN | KLAUDIA

by - 21:50

Po bardzo długiej dla mnie przerwie powracam. Powracam do robienia zdjęć, powracam do prowadzenia bloga. Nie będę się tłumaczyć, dlaczego nie było mnie tutaj aż od czerwca, bo po co? Już jestem i to się liczy. Przestój w robieniu zdjęć też był dość długi, ale po tej przerwie wracam z podwójną dawką pomysłów i chęci! Jak już się tutaj pojawiłam to przecież nie z kilkoma zdaniami, nie wnoszącymi dla Was zbyt dużo. Zaczęła się jesień, czyli pora roku, którą kocham, dlatego też przedstawiam Wam kilka zdjęć cudownej Klaudii. Mam nadzieję, że udało nam się wprowadzić chociaż trochę tego jesiennego klimatu i mam też nadzieję, że zdjęcia się Wam spodobają. 
















11 komentarze

  1. Jesteś śliczna i śliczne zdjęcia :*

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach jest Klaudia nie ja :) i dziękuję ;*

      Usuń
  2. Masz prześliczny uśmiech :) Ja również miałam przerwę i wróciłam :D

    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w domu :)

    A zdjęcia bardzo ładne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jesienne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Klaudia jest prześliczna!
    Bardzo podoba mi się zdjęcie na tle drzwi, kojarzy mi się trochę z USA haha ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog i post :) obserwuję i licze na rewanż
    www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia mają świetny jesienny klimat :)
    Na moim blogu pojawił się konkurs, zasady są bardzo proste zapraszam:
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś piękna i masz uroczy uśmiecz, a stylizacja bardzo mi się podoba :)
    Dobrze wykonane zdjęcia :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Miło by mi było, gdybyś przeczytał chociaż zdanie z notki zanim skomentujesz
* Nie bawię się w obs/obs, kom/kom, ale wchodzę na każdego bloga dodanego do komentarza

Dziękuję za każdą obserwacje i komentarz!