KOMERS 2016

by - 21:13

Hej! Nie było mnie tutaj nieco ponad tydzień, ale czuję się jakby był to dużo dłuższy okres. Ostatnie chwile na podciągnięcie ocen i przede wszystkim przygotowania o balu gimnazjalnego. Odbył się on wczoraj czyli 10 czerwca. Śmiało mogę zaliczyć go do jednego z najlepszych wieczorów.

Jeżeli chodzi o to jak się przygotowywałam do togo wieczoru, to nie było to nic nadzwyczajnego. Włosy miałam wyprostowane, a makijaż, który wykonałam sobie sama i jestem z niego zadowolona, był z elementami szarości na powiekach. Sukienkę kupiłam już na początku kwietnia w Sinsayu, a buty w miejskim sklepie z butami.

Przez cały dzień byłam dość spokojna, nie denerwowałam się niczym, aż do poloneza. Przed samym tańcem zaczęłam się lekko stresować, a świadomość, że za nami było tylko kilka prób nie działała pocieszająco. Jak się okazało nie miałam się czym stresować, bo wszystko wyszło nam naprawdę dobrze. Prawie cały bal spędziłam w szpilkach i o dziwo było mi wygodniej niż w płaskich butach. Jest już następny dzień, a moje nogi są w świetnym stanie, więc to chyba dobrze. Przez większość czasu miałam uśmiech na twarzy co tylko potwierdza to, jak dobrze się bawiłam. Żałuję tylko, że jest to ostatni rok z moją klasą. Były to świetne 3 lata. Przez ten czas bardzo się zżyliśmy i mimo kłótni, które się czasami pojawiały, niemiłych sytuacji czy głupich żartów, wiem, że będę tęsknić za wszystkim razem. Wczorajszy wieczór był dla mnie wyjątkowy też dlatego, że mogliśmy go spędzić jako prawie cała klasa. Razem tańczyć, robić wspólne zdjęcia i śpiewać najgłośniej jak można. 












10 komentarze

  1. Super, że cały wieczór się uśmiechałaś, bo uwierz, że zdarzają się osoby, które na takich imprezach są smutne, i ponure. Wyglądałaś prześliczni, mimo, że tak jak wspomniałaś jakoś wielce się nie przygotowywałaś!
    Super

    Zapraszam -> hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie komers dopiero czeka.
    Prześlicznie wyglądałaś. A na dodatek ten uśmiech! Widać, że się dobrze bawiłaś :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze widac ze super zabawa była :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Widać, że zabawa była udana. Ja swój komers miałam w lutym i też mega mi się podobał i też będę tęsknić za moją klasą :(
    http://dominikaano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądałaś wspaniale! Ja niestety nie miałam komersu :c

    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w szkole nie organizowali tego typu imprez - musiałam czekać do studniówki ;)
    Wyglądałaś ślicznie!

    NORMXCORE

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris

    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ao passar pela net encontrei seu blog, estive a ver e ler alguma postagens
    é um bom blog, daqueles que gostamos de visitar, e ficar mais um pouco.
    Eu também tenho um blog, Peregrino E servo, se desejar fazer uma visita
    Ficarei radiante,mas se desejar seguir, saiba que sempre retribuo seguido
    também o seu blog. Deixo os meus cumprimentos e saudações.
    Sou António Batalha.
    A Verdade Em Poesia.

    OdpowiedzUsuń

* Miło by mi było, gdybyś przeczytał chociaż zdanie z notki zanim skomentujesz
* Nie bawię się w obs/obs, kom/kom, ale wchodzę na każdego bloga dodanego do komentarza

Dziękuję za każdą obserwacje i komentarz!