"#dladzieciakow" i "Blogerzy dla dzieci z domów dziecka" !

by - 11:49

Do świąt zostało już niewiele. Mrugniemy kilka razy i już będziemy siedzieć z rodziną przy stole, jedząc wszystkie pyszności przygotowane na wigilię. Zawsze przed świętami biorę udział w zbiórkach żywności lub podobnych akcjach charytatywnych ogłaszanych przez wolontariat szkolny. W tym roku postanowiłam, że nie będzie to tylko wolontariat szkolny. Mam bloga, czyli coś co może przeczytać większa ilość osób. Co oznacza też, że większa ilość osób może zainteresować się i pomóc. Mam możliwość pomocy, właśnie w tej formie. Przeglądając różne blogi i grupy z blogerami natrafiłam na dwie akcje, które mają na celu pomagać.


1
Pierwszą akcją, o której chciałam tutaj wspomnieć jest "#dladzieciakow". Akcja ma na celu zbieranie pieniędzy na prezenty, dla dzieci z domów dziecka. Nie każdy ma możliwość wsparcia finansowego, ale są też inne sposoby. Chodzi o to, żeby jak najwięcej osób się o tym dowiedziało, więc powiedz znajomym. Jeżeli prowadzisz bloga lub nagrywasz filmy na YouTube - wspomnij o tym w poście lub filmie, możesz też napisać o tym na swoich portalach społecznościowych. Wszystkie szczegóły akcji możecie znaleźć tutaj .



2
Drugą akcją jest "Blogerzy dzieciom z domów dziecka". Jak sama nazwa mówi, ta akcja również dotyczy dzieci z domów dziecka. Tutaj nie potrzeba wiele. Akcja polega na tym, żeby pokazać tym dzieciom, że nie są same, że ktoś je wspiera. Jeżeli jesteś blogerem to zaangażuj się w to! Wystarczy, że kupisz lub zrobisz zwykłą kartkę świąteczną, napiszesz życzenia  i wyślesz. Możesz też napisać list, wierszyk czy cokolwiek innego. Akcja jest naprawdę łatwa, a tym dzieciom, może sprawić wiele radości! Jeżeli chcesz wziąć udział, dołącz do grupy na facebook'u KLIK . Znajdziesz tam wszystkie informacje. Regulamin i adresy domów dziecka, do których będzie można wysłać prace. Mam nadzieję, że akcja się uda i będę mogła wziąć w niej udział również w przyszłym roku. :)



3 komentarze

  1. Rewelka! Dzięki za wspomnienie o #dladzieciakow Beata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że wcześniej nie dotarłem do tego wpisu :/ Świetna inicjatywa i super, że ją wsparłaś :)

    Zapraszam przy okazji na swojego bloga .. KLIK

    OdpowiedzUsuń

* Miło by mi było, gdybyś przeczytał chociaż zdanie z notki zanim skomentujesz
* Nie bawię się w obs/obs, kom/kom, ale wchodzę na każdego bloga dodanego do komentarza

Dziękuję za każdą obserwacje i komentarz!